Anne82 Merhaba anneler, oglum 8.5 aylik besigi artik dar gelmeye basladi. Donerken saga sola carpiyor ve uyaniyor. Bizim yanimizda yattiginda ise deliksiz bi uyku uyuyor. Momtessori yatak bakiyorum, kullanan var mi memnun mu? ve acaba daha erken mi?
Poncikbirannis Anne82 beb kullaniyorum. Olcusu 120 ye 190 gayet geniş ve cok rahat ediyor kizimda cok dağınık ve rahat yatmayi sever sere serpe yani. Fikir olsun diye fotoğraf ekliyorum. Bizimkinin tek farki cati bu şekilde yarim degil büsbütün cati ben oyle istedim. Ve ölçüsü büyük.
Anne82 Hazalinannesi saglam mi? bide yuksekligi nasil duser mi benim oglum daha 8.5 aylik tutunup kalkiyor kendini asaga birakir diye korkuyorum
Poncikbirannis Anne82 etrafi kapalı kim isteğe göre kapi bile takıyorlar. Hem bu yataklar alçak birsey olacağını sanmam