Merhabalar anneler.
Benim bebegim 4,5 aylik, sadece mamayla besleniyir. Doktorum ek gidaya basla dedi. Elma, armut puresi vermemi istedi.
Ben bu haftadan elmayla basladim, ama yemiyor. Ilk defa oldugu icindir dedim ama diliyle cikartdi hep, elmada eksi degildi. Bir gun arayla yine verdim yine ayni tepkiyi verdi, diliyle cikartiyor ve yuzunude eksiltiyor. Elmayimi sevmedi acaba yoksa normal mi ilk defa oldugu icin🤔