Sinem_0810 Ben goon kullanıyorum ebebekten her bezi denemiş biri olarak memnunum pişik yapmadı. Fiyatıda uygun. Bi arkadaşım molfix çok kızartmış kızının poposunu demişti. Her bebeğinde teni farklı denemek lazım.
Sutera Sinem_0810 ya dun bende goon aldim kizim 1 aylık 2 numarasini aldım bezin cok buyuk geldi kizima bosuna aldim 😑
AybarsMoms Boncuk_34 İlk başka ucuz kesin buda pişik yapar gözü ile baktım ama 2aya yakındır şokun kendi bezi olan bebeland ı kullanıyorum ne pişik ne bi sızdırma sorunu yaşadım bu zamana kadar gayette güzel tavsiye ederim hem uygun fiyatlı hemde güzel
1mrvky Boncuk_34 a101 in bezi Soffio. Çok memnunum. Ne pişik yaptı ne de sızdırdı. İnce Bi yapısı da var öyle kaba değil. Fiyat da uygun. Ama bebekten bebeğe değişiyor canım deneyerek bulabilirsin. Onun haricinde canbebe yi de öneririm.
Eymenbebeks Boncuk_34 biz doğduğu günden beri Molfix kullanıyoruz . 3 aylığız bir gün olsun pişik yapmadı .