Asellmirammm ben ıslak mendille uni babyden hiç memnun kalmadım çok aşırı ıslaktı çocuğun poposu ıslak kalıyordu, molfix izotonik sulu olandan aldım o kadar memnunum ki hemde fiyatıda aynı hatta daha uygun 😊 şampuan sabun ve yağ olarak jhonson baby kullanıyorum çok memnunum 😊 deterjanda duru granül kullanıyorum güzel temizliyor 😊