Urasmom Bebeğiniz daha çok küçük yürüteç için. Ki kaç aylık olursa olsun zararlı ve bunu biliyorsunuz da. Şuan çok normal sürekli oyun istemesi. Atak döneminde muhtemelen, o yüzden de size yorucu gelmiş olabilir bu süreç. Hiç yerinde durmayacağı, hep kucak isteyeceği zamanlar da olacak annesi. Biraz sabır. 🍀🍀