Arkadaşlar bebeğim 2 aylik meme + mama gidiyorduk.. sütüm yetmediği için emzirdikten sonra bir iki ölçek mama veriyordum… son 3 gündür hicbir şekilde biberonu almıyor… önce mamadan dolayı diye düşündüm.. ama geçen gece artan sütümü biberonla vermeye çalıştım almadı… sütüm artık yetiyor mu yoksa başka bir sıkıntı olabilirmi … daha once başına gelen var mı acaba.. sütümün yetip yetmediğini nasıl anlarım..