Canım doğdukları anda bebekler güven problemi çeker. Bu yüzden sebepsiz ağlarlar. Sen kundak yapabilirsin. Pışpış sesi, beyaz gürültü kullanabilirsin. Sen sakin olmaya çalış ki bebeğin senden güç alsın. Canı yandığı için değil de ortama dünyaya hayata ayak uydurmaya çalıştığı için ağladığını düşünüyorum. Karnına yağ ile masaj yapmaya çalış