Kızlar merhaba . 6. Ayından beri ek gıda serüvenimiz başladı ilk zamanlar çok güzel yiyordu oğlum ama son 20 gündür asla yemek istemiyor . Kahvaltı veriyorum atıyor ama mama verince içiyor . Sebze çorbası püre ler yoğurt meyve püresi herseyi denedim mesela 20 gün önce muhallebiye bayılıyordu ama şimdi onu da yemiyor. Nereye kadar böyle sadece mama ile beslenecek çıldırmamak elde değil benimle aynı durumu yaşayan varmı? Bana bir akıl verin lütfen mamayı da 90 ML zor içiyor. Henüz dişi çıkmadı huysuzluk aşırı derecede var acaba ondan mı ? 7 ay 3 günlük şuan