Merhaba anneler😇
kullandığınız içeriği temiz olan kaşık maması öneriniz var mıdır? Hipp pirinçli aldım ama tadını beğenmedi ve formül mama ile hazırlanır yazıyor bu bana tuhaf geldi. Normalde kaynamış su ile hazırlanır biliyordum.
sizin memnun kaldığınız markalar var ise öneri rica ederim🌸