Simamom 3 aylık bebeğim ağız kenarı ve yüzünde kızarıklık oldu emzirme ve sürtünmeden mi acaba? Neyden olur bu durum? Göğsü karbonatla yıkamalı mıyım https://www.resimyukle.link/i/BphRm
Zeynep_alya24 Simamom benm bebegimde böyle oldu yüzleri kuruyormus ondan oluyormus ben zeytinyağı sürdüm geçti
Emirin_Annesi10 Simamom benim oğlumda da sürekli çıkıyor genelde sıcakladığında oluyor yada süt değip bekleyince oluyor dustan sonra düzeliyor ev sıcak mı dikkat et bakalm
Ozlm_ Simamom bnm bebeğimde de oluyor babalar biraz sakallı yaklaşıyor ondan oldu bizde emzirirken sütümden sürüyorum birşey kalmıyor 😁😁