Bebeğim Doğduğundan belli cildi hassas bı bebek. Ara ara yüzü kizariyordu ama bu günlerde daha bı sık olmaya başladı. Tek bir yanağı sürekli kızarıyor. Opmuyorum ve kimseye de opturmuyorum. Sadece tek yanakta olunca ne olduğunu çözemedim. Pazartesi doktora gideceğim numarası olmadığı için burdan bilgi almak istiyorum eğer önemli biseyse pazartesiyi beklemek istemiyorum. Kaka da kan vs hiç bişey görmedim. Sadece tek yanağı bu şekilde kızarıyor ve kuru.


