Balbocegi merhaba güzel anne.
Benim kızım 9 ay 10 günlük. 7. Aydan beri emekliyor, tutunup kalkıyor ve kalktığı yerden tekrar yere eğilip oturabiliyor. Koltuktan tutunup birkaç adım atabiliyor ama elinden tuttuğum zaman adımlamak değil oturmak istiyor ya da kucaklanacağını düşünüyor 😊
Birşeyler yerken avucuyla kavrıyordu ancak şimdi yengeç kıskacı hareketi yapıyor. Baş parmak ve işaret parmakla tutmaya çalışıyor yani.
Taklit yeteneği açısından bakarsak, ali babanın çiftliği şarkısını çok seviyor, özellikle inek ve kuzu sesine bayılıyor. “mööö” sesini “ööö” olarak taklit ediyor. Gel gel ya da bye bye hareketi yapmıyor ama çıngırak filan varsa elinde hadi salla diyorum, sallayıp ses çıkarıyor. Öksürüyor gibi yapıp gülüyor.
TV kesinlikle izletmiyorum, kitap okuyorum. İş bankası kültür yayınlarının hareketli kitap serisinden birkaç kitap aldım onlara bayılıyor mesela. İnteraktif olduğu için. 🌸 Bizde durumlar böyle. Yine sormak istediğiniz birşey olursa yanıtlarım seve seve