feamtrmea canim 20 günlükken aglama krizi ile baslayan ikinmamiz 2.aydan sonra kendiliginden gecti. Bagirsak kivrimi olusmaya basladigi icin gelişiminin bir evresi cok normal sağlıklı bir durum. İnan oğlum bembeyaz tenli bir cocuk sadece uykulu iken ten rengini gorurdum. Uyanikken hep ikinir mosmos olurdu düşünün. Tek ilaci zaman. Sivi yapmasida normal kabiz oldugundan ikinmiyor yani canım. Sabir zaman sağlıkla büyütün ❤️