Tatlisannedilekk Hilaltrkmn geçenlerde bende grip oldum bende iççektim de nane sütün tadını değiştirip azaltıyor dediler ondan içmedim, ıhlamur içtim
Kereminannesiii Hilaltrkmn içtim herhangi bir sorun yaşamadım naneydiler çok severim çoğu çorbaya eklerim ilk defa duyuyorum
Nadiss Benim oğluşum 3 aylık geçen kendımde içtim iki üç çay kaşığıda ona verdim ne olacak sanki ya ilk kez duydum
Kereminannesiii Hilaltrkmn bazı şeyler hurafe oluyor biri içmiştir sütü azalmıştır naneye bağlamıştır :) her şeyi yer içerim hiç sakınmadım oğlum 15 aylık hala emiyor şükür :) iyi düşünün iyi olsun
muhanne Ben de geçen içtim hatta bebek emince rahatladı gevşedi. (Buna mı bağlı bilemiyorum) ama süt öyle hemen azalmaz. Litrelerce içmiyorsunuz ya?