Sseda05 Selamlar..sürekli emzirdiginiz gogsunuz birden şişmesi,sertlik olması,damarların belirginleşmesi ,sütle dolup ama sütün az gelen varmı? Cok sık yasıyorum bu sorunu yardımcı olurmusunuz?
Yusufrony Sseda05 süt makineyle boşaltın ben böyle yapıyorum buzlukta saklıyorum ikinci oğlumla yapmadım için mastit oldum iki gün 40 derecede ateşle hastanede yatım çok zor birşey yada sık sık emzirin
Nefesim Sseda05 süt kanalınız tıkanmış olabilir o da mastite çevirecektir büyük ihtimal sıcak kompres yapın lahanayı dondurun göğsünüze sarın sürekli masaj yapın olmazsa bi genel cerraha görünün
Sseda05 [bilinmeyen] aslında cokda emiyor..sagıyorum ama sütüm gelmıyo makıneye cok şişti bebegımı emzirdiginde tarıfı olmayan bir acı
Sseda05 Yusufrony cok gecmıs olsun sizede benım atesım yok cok sukur ama agrı ve cok şişmesi emzirmeme bıle dayanılmıyo bebegımde cok az gelıyor süt
Sseda05 ygd daha onceleride kullanıyordum weweell makınesi gelıyordu ama ne zaman sagsam gelmiyor.bebegımı emzırdgımde gelıyoe ama cok gelmıyor
Yigitaliseven Bende çok sık yaşıyorum hatta sıtma ve halsizlikte oluyor. Pompayla sağmak işe yaramıyor sıcak duş alın elle sağmayı deneyin ve 10 dk da bir emzirin. Hatta doktor annen yada eşin emsin demişti boşalmadan geçmiyor .boşalmazsa sonuçları daha kötü olabilir. Acısı tarif edilmez. Çok geçmiş olsun.
Sseda05 Yigitaliseven cok kotu bir agrı hafta da 2 kez yasıyorum bu sorunu artık gercekten yoruldum..dusda tarak yapıorum biraz rahatlatıyo
hlyeylul Buzlukta lahanan olsun her zaman böyle göğsün şiştiğinde onu koy bi de yine buzlukta haşlanmış nohutun varsa azcığını bş buzdolabı poşetine koy ve göğsüne masaj yap bunun videosunu ebeayse ınstagram sayfasından bulabilirsin.bi de ılık duş al evde birisi varsa ve göğsünü sağ.inşallah geçer geçmiş olsun 🙏🏻
Sseda05 [bilinmeyen] cok güzel bir yontem acaba her hastanede varmıdır ki? Yada acile gıttıgumzıde yardımcı oluyorlarmı ki?ne kadara kıraladınız?