Shraa ben kullandım şükür kafa yapısı çok güzel oluştu. Gğn içnde kullanım devamlı sağa çok yatırdıysanız eğrilik olmuştur bizimde sol öyle olmuştu yatış pozisyonunu sola çevirin bir kaç hafta düzelir. Kafa yastığı ile arka tarafı falan güzel oldu erkek bebek olunca daha da önem verdim 6 aylık olduk halan ara ara kullanıyorum.