fatma12_ benim kızımda da vardı canım,şuan 1 yaşında hiçbirşeyi kalmadı şükür.ilk aylarda elimi sırtına koyunca hırlardı kedi gibi.emerken de sık sık boğuluyor gibi garip sesler çıkarırdı..zamanla düzeldi hatta tam olarak kaç ayda geçti onu bile hatırlamıyorum.gittikçe azalıyor sonra bitiyor.bize korkulacak bişey yok demişti doktor