Bende taktırmayı düşünüyordum ama şuan tereddüt ettim. Takılırken acı fln oluyor mu bide hissediyor musunuz takıldıktan sonra nasıl oluyor herhangi bi fark oluyor mu eskiye göre,merak ediyorum gerçekten adetler normal zamana göre daha uzun sürüyor diye duymuştum doğru mu ? Valla soru yağmuruna tuttum kusura bakmayın 😚