Tecrübeli anneler yardima ihtiyacim var daha doğrusu bilgiye… Bebegim bugun 2 aylik oldu. Normalde gaz problemimiz var fakat damlalar masajlarla vs bi sekilde çıkarıyoruz ve uyuyordu. Ayni zamanda vitamin damlasi kullanıyoruz ve bu vitamin damlamiz gecen hafta cuma gününden beri bitti ve tamamen aklımdan cikmis durumda çünkü bebegim surekli ıkınıyor kaka yapamiyor yapınca da gayet normal şekilde yapıyor ne gecem kaldi ne gündüzüm berbat haldeyiz. Doktora götürdük sorun yok gaz denildi lavman yapıldı,gaz damlasi değiştik ve bugun aklima dank etti vitamin damlasi olayı… İnternette cok bir bilgi bulamadım ve haftasonuna girdigimiz icin doktora ulasma şansım yok. Acaba vitamin damlasi eksikligi bu hale getirmis olabilir mi? Var mi benzer durumu yaşayanlar veya bu konuda bilgisi olanlar?