Hayriyed Bizim de o aralar yoğunlaştı. Doktora sordum pik yaptığı zamanmış bir buçuk aylık olduğu zaman. 10-15 gün daha sabredin azalacak dedi bi kaç gün önce. Biz de şu an 59 günlüğüz. Çok ciddi dikkat ediyorum yediklerime, gaz damlasını da değiştirdik. Bakalım bekliyoruz hayırlısıyla azalacağı günleri 😣