Gulsah10 Anladığım kadarıyla normal, yani şöyle, ilk sağ bacağa sonra sol bacağa yaptıysa ilk aşıda aşı olacağını bilmediği için kasmıyor, ikinci bacak kasma sonucu oluyor böyle. Bizde her aşı sonrası oldu 2. bacakta. Soğuk kompres uygulayın demişti doktorumuz.