Silao 3. Ayın içinde bizde aynı şekildeydik sütümün yetmediğinden şüpheleniyordum ama direndim mama vermedim sürekli emzirmeye çalıştım normal de 2 saat bir veriyorsam memeyi saate bir verdim kızım da 5 dk emmeden bırakıyordu çok şükür geçti bir kaç hafta içinde şimdi uzun süre kalıyor her çocuk farklıdır ama önce sütünüz olduğundan emin olun ve bebeğinizi gözlemleyin doyup doymadığını anlayın uzun süre uyuyorsa bez sayısı yeterliyse korkacak bişey olduğunu sanmam geçici bir dönem