lalelikiz bende 7 gün önce Doğum yaptım ayne şekilde de olmuş bende gündüz uyuyordu gece çok ağlardı ve ayakları gönene kaldırdı Çarşamba doktora götürdüm hem kontrol midesi tam hazmetmedi için ağrısı var bana bio gaia bu sindirim için ve gaz için çinko yazmış doktor şükür rahatladı gece de uyuyor tabiki bazen gene sanci giriyor o de normal yeni doğanlar için midesi temizlenıyormuş ilaçlar sigorta karşılamıyor