1mrvky 10 gün direndim ilaç kullanmamaya 10 gün yapmadigim şey kalmadı tat koku gitmesine rağmen yemedigim şey kalmadı. sonra ne mi oldu agirlastim, ilk hafta rahatken ateşim düşmemeye başladı hem de öyle ateş ki dokununca canim aciyodu. Sonra ağrılar, ateş ve dinlenememe yüzünden sütüm azaldı. Ve dün akşam itibariyle ilaçları kullanmaya başladım, çünkü vücut belli ki enfeksiyonla mücadelede desteğe ihtiyaç duyuyodu. Sütümu sagip döküyorum bi 5 gün mama ile beslenecek kizim mecburen. Yani durum su ki bebeği olan, süt üreten anneler için mücadele etmesi çok çok zor bi hastalık. Keşke en başta kullansaydım dedim kızımla adam gibi ilgilenebilirdim toparlayıp