meleksidelya ikea antilop kullanıyoruz gayet memnunum bizden önce görümcemin kızı kullanıyordu şimdi biz kullanıyoruz hala sapasağlam,bir yere giderken söküp götürüyorum ,hafif istediğim yere taşıyabiliyorum,kirlenince banyoda köpürte köpürte yıkıyorum😁