Eliz06 Eskişehir’de yaşıyorum 3aylım bi kız çocuğum var nereye gidip nereyi gezebilirim evde çok sıkıldım bana öneririmisiniz
Sevimli Eliz06 korona yükselişe geçtiği zamanda gezmeyi nasıl düşünüyorsunuz . Artık dikkate alın lütfen . Her gün binlerce vaka çıkıyor . Bu kadar da rahat olmayın.
kivircik_annesi26 Eliz06 suan soguk olduğu için küçük bi bebekle gezilebilecek yer değil biz kapının önüne zor çıkıyoruz canım yazın gez bence 😊
Eliz06 mamAras kış olduğu için soğuk oralar hem emzirebileceğim gem de bebeğimin altını alabileceğim bi yer arıyorum dediğiniz yerlere sadece yazın gidilebilinir bebekle
Eliz06 Sevimli ben evden çıkmadığım halde kocam yüzünden korona oldum bunun evde oturmak ya da çıkmakla bi alakası yok
mamAras Eliz06 yani kapalı alanlarda rest ve cafeler kapalı hallere gidebilirsiniz esparkın yanında efsane tatlıları var onun dışında avmler var gidip gezilecek kapalı olan yok maalesef bildiğim kadarıyla
Sevimli Eliz06 bile bile çıkmak farklı . Eşlerimiz çalışmak zorunda o yüzden çıkıyorlar dişarı . Böyle bir dönemde gezme düşünülemez . Belki taşıyıcı hanfendi , haberi yokken başkasına bulaştıracak . Kimsenin günahına girmeye hakkımız yok . Böyle düşündüğümüz sürece bu illet bitmez . İyi o zaman eşimiz dişarda diye bizde geZelim kimseyi ve kendimizi en önemlisi de bebeğimizi düşünmeden .