Bebeğim 5.5 aylık gecen ay sütüm yetmiyor diye mamayla destek verelim dedi Dr..
Arkadan da tadimlarina başka ek gıdaya da geçsin dedi. Kızlar şimdi durum şu emzir arkadan 120 cc sma mama veriyorm. mamadan beri beni keyfi emiyor meme reddi vardı zaten zıplayarak emziriyorm. Arkadan tadım yaptıriyorum. İlk yoğurt havuç kabak ve balkabağı üzüm verdim. Bunlar 1.5 tatlı kaşığı kadar verdim akşam üzeri 4 gibi yoğurt verdim. Bu arada emiyor arkadan 120 mama veriyodum ama bu bir kav gündür neredeyse beni emmiyor uyku arası kandırıyorm ama doyurmak için 120 az mı ? Ve şimdi onları karıştır çorba yap diyor anneler midesi de küçük fazla yiyemiyor. Ben bu ek gıdayi ne zaman öğün gibi vermeliym. Hala tadım gibi devam edip 120mama vermeye ne sıklıkla devam etmeliym. emmiyorda doğru düzgün 120 az gelir mi. Fok karışık oldu ama benkmde kafam çok karışık nolur tecrübeli annelerden yardım istiyorum