-TubAsel- Diş ağrısı çekiyorum apse var cekmiyolar emziriyorum bir tek parol icebiliyorum gecmiyo çok kötüyüm ne yapabilirim başka geceden beri ağlıyorum
Aynur_ Ben hamileliyimde çok kötü diş ağrısı çektim. Youtubeda araştırdım sarımsak ezip suyunu pamuğa batırıp ağrıyan dişime koyardım 2 3 dakikaya geçerdi. İstersen bi dene. Ondan sonra hiç ağrımadı
Ayseburak Ya kızlar aynı şekilde bendede var hiç bişey de geçmiyor sarımsağı bbende denicem çok sağolun inşallah geçer yarında doktora gidicem