Bebegim yeni sıralamaya başladı. Dün akşam üstü kapıya tutunup kalktı ve dengesini kaybedip popo üstüne düştü. O saatten beri ayağının üstün E basamıyor bileğinin üst kısmı acıyor. Bastığı zaman ağlıyor. Doktorumuzu aradık. Şişlik morluk yoksa bekleyelim bi iki gün dedi. Incinmis olabilir dedi ama çok korkuyorum. Basına gelen oldu mu. Ne zaman geçer neler yaptınız