Azsekerlikahve neden yanlış yapasın ki yaa. Bu desteksiz uyuma herkeze göre degil maalesef .ben bebeğimi sallayarak, beyaz gürültü açarak okadar zor uyutuyirum ki. Hayatta eğitim falan veremem ,katılır kalır çocuk. Yatırdigim da uykusu da olsa deli gibi ağlıyor çünkü. Diğer çocuklarımı da salladım. Büyüyünce anlattığımi anladığı yasa geldiklerinde, kendi kendilerine uyudular zaten .yeni nesil anne olmak da çok zormus .aman sallama kendi kendine uyuyamaz ,aman tv izletme otizmli olur, aman blender la ezme bidaha pütürlü yiyemez.bizim arkadaşın çocuğu 2 yaşında hala pütürlü yiyemiyo falan gibi saçma sapan senaryolar var 😁