E011 yanlış bir düşünce, hamileyken emzirmek cok yararlı 1. Bebeği emizirip 2. Bebeği doğduğunda ikisini birden emziren cok anne var o sütte 1. Bebek için De cok faydalı oluyor , tek zararı anne biraz olumsuz yönde etkilenebilir, halsizlik yorgunluk saç dökülmesi diş ağrıması diş çürüğü vitaminsiz kalma gibi sorunların sık yaşayabilir. Eskilerin meme bıraktırma yöntemi o söz. Emzirin hiç bişey olmayacak eminim ki içiniz rahat olsun, anne süründen güzel ne var ki..