Avakadolumama Serrabebek bir şey soracağım daha önce hangi mama kullanıyordunuz ? Biz sma 1 sen 2 ye geçtik kızım her Allah’ın gibi kusuyor ya .
Serrabebek Avakadolumama hiç mama almıyordu ki😌geceleri uyumadığı için tok tutar da uyur diye düşündüm ama olmadı🤷🏻♀️ Ama arkadaşım Milupa çok önermişti isterseniz bir bakın derim
Melikederinakinnn Avakadolumama cnm mamalarin kapaklari degisti yani icerigi onceden optipro sari kapak gzldi smdi icerigini degisitirip gri kapak yapnislar ve degismis ondan kusmus olablr mi begenmemis olabilir dikkat ettinizmi hic
Bugdu Avakadolumama kac ayşık benm bebegimde cok kusuyor ama mamadan sonrada memeden sonrada kusuyor doktor reflü dedi kendiliginden geccek dedi
Avakadolumama Bugdu benim ki 6 buçuk aylık . Memeden sonda kusmuyor ama mamadan sonra kusuyor. SMA 1 de sorun yoktu 2 ye geçtik kusmaya başladı