Birbitannesi Bibiveannesi ben kulladım canım bebeğe bi zararı yok süt için kullanıyorsun zaten, günde üç defa süte suya çaya neye istersen 15 damla damlatıyosun ama ben bestlak damladan daha çok fayda gördüm onu da söyleyim eğer almadıysan bestlak al
Seymassssssss Bibiveannesi bende kullanıyorum canım sütümü baya artırdı üç güm oldu . Günde üç öğün bir su bardağına 15 damla suyla içeceksin
Olivki Bibiveannesi ben de kullanmıştım artırmıstı onun dısında farklı destekler de yaptım tabı hala emzırıyorum 14aylık🧿🙏🏻
Bibiveannesi Birbitannesi bestlAk bulamadım bunu aldım canım günde 3 kez 15 damla yani 45 damla oluyor di mi