Kozlar kimseyle gmrüşmüyoruz ama eşim çalışıyor sonradan öğrendik pozitif temaslı olduk. Bu gün 8. Gün hiç bir belirtimiz yok. Bulaşmış olsaydı bu sürede belli olurdu dimi? İzole ettik kendimizi dediğim gibi 8. Gündeyiz. Atıyorum 10. Günde semptom göstermeye başlayanlar oldu mu aranızda