Merhaba arkadaslar🌺
bebeğim 3 ay 7 günlük anne sütü alıyor şimdiye kadar gelişimi, kilo alımı, emmesi vs. cok iyiydi her emzirmem iki göğüsten de toplam yarım saati buluyorken 2 haftadır iştahsızlık basladı.😿 Bırakın iki göğsü yarım saat emmeyi tek göğsümü 5 dk zor emiyor ☹️ Dün kontrolümüz vardı 600 gram almıs sadece kan ve idrar tahlili yapıldı kansızlık yada idrar yolu enfeksiyonu için ama tam net bişe çıkmadı🤷🏻♀️ Gündüz uykusu yok denecek kadar az. Har uyutmam 15 dk 🤦🏻♀️ İlk bebeğim bu durumu yasayan var mı? Tekrar iştahı artmasını nasıl yapabilirim?