Mom34743 Kızlar arabamız olduğu için çok kullanmadık eşimin işinden dolayı sürekli seyahat halindeyiz arabanın arkasinda ordan oraya gidip geldi. Sadece binanın önünde gezdirmek için kullandım oda en fazla 5 dk. Tekerleklerinden anlarsınız zaten yeni gibi duruyor. Kırık çizik deforme hiç biseyi yokk. 670 TL düşünüyoruz fiyatını ama pazarlık sünnettir tabiki 🙏🥰😍
Mom34743 Gokcelgin merhaba canım. Niğde’deyim. Puseti var ama şuan yanımda değil maalesef. Başka bi şehirde 😔
RasayiAA Mom34743 bana sorma satıcı sensin sen nasıl uygun görüyorsun bana sorarsan uygun söylerim ben. 😂 😂
Mom34743 Gokcelgin 2 aya evime geçeceğim doğumuna daha varsa gidince onu da kargo yapabilirim 🙏 sağlıklı doğumların olsun inşallah 🥰
Gokcelgin Mom34743 2 ay var ocak sonu 😊 eğer ozamana alım olmazsa alırım cnm alım olursada nasip deriz 😊
Mom34743 Mrnbabyy çok memnundum fakat esim goreve gitti uzun süre kalacak. Arabanın arkasında öylece duruyor bende degerlensin istedim bebeğimin başka ihtiyaçlarını karsilayacagim 🙏🥰
Hasretunlu Mom34743 350 400 anca sizin arbaniza yazık olur çok iyi ve sağlam duruyor daha iyi fiyata satrsiniz inşallah oğlum 5 aylık daha puseti de güzeldir diye baktım ama puseti yok
Mom34743 Hasretunlu çok teşekkür ederim canım inşallah sende butcene uygun tertemiz bı araba bulursun 🥰🙏