AhsenMineL evet canım şimfi geldik doktordan kaka tahlili istedi ne zaman yaparsa götürcez kakasını hastaneye, onun haricinde sağlık ocağının verdiği ilaçları kullanmayın onlarda boya var ondanda olmuş olabilir dedi iyi değiller dedi başka yazdı sidefer kan ilacı birde d vitamini. Biz 5 ayda ek gıdaya başladık cocuk hemşiremizin lafıyla onada kızdı daha erken dedi bağırsak yapısını bozarsın dedi işte haftaya 6 aylık olcaz liste vericekmiş bakalım 3 gün kuralıyla ilerliycez.