Kızlar 4 ay once dogum yaptım,midem ara ara agrıyordu dogumdan sonra da ağırdı,ıste uc gundur felaket ağrılarım oldu hıc gecmedı.Dun de ameliyat oldum.Cok ılerlemış taşlar bırıkmıs sıvı bırıkmiş.Hatta kist gibi bişi vardı aldık patolojiye gönderdik dedı dr.Şimdi korkuom kotu bısı mi cıkcak dıe.Benım gibi olan var mı ua😢