momsaylin 4 aylıkken doktorumuza aynı şikayetle gitmiştim. Kilosu ve gelişimi gayet güzeldi, açlıktan değil alışkanlıktan sütekli memeye gelmek istiyordu, yani 30 dakikada bir emdipi için kendini tam doyurmuyor, sadece açkığını bastırıyor çünkü yine 30 dakika sonra gelebileceğini biliyor. Doktorumuz artık ayı itibariyle 3 saatte bir beslenmesinin normal olduğunu, artık beslenme aralığını açmamız gerektiğini böylece bu sorunun ortadan kalkacağını söyledi. İlk iki üç gün tepki gösterebilir, oyunla veya sokağa çıkarak oyalayın, iki üç gün içinde düzene girecek dedi. Gerçektende öyle oldu. İlk gün biraz zorlandık ama ikinci gün hemen uyum sağladı. Gelişimi ve kilosu normal ise, siz de beslenme aralığını düzenleyerek nu problemi aşabilirsiniz.