Mrv33 Arkdşlar oğlum 2 ay 10 günlük eskisi gibi sütüm fazla yok yine çok şükür ama eskiden dolaba stok yapardım artık atamıyorum sağdığım anca yetiyor arada buzluktan çıkardığımda oluyor oğlum çok iştahlı . Korkuyorum sütüm artık çok gelmezse yetmezse diye :( en azından 6 ay sütümü içireblsem mama vermesem:( emmedi oğlum meme reddi yaşadık mecburen sağıp veriyorum. Sağarak veren anneler en fazla kaç ay bu şekilde kendi sütünüzle besliyeblndz merak ettim ☹️☹️
simsekmevlude Mrv33 ben sağıyorum ama benim ikizlerim olduğu için 1 ay sadece anne sütü verebildim..Sonrasında mama+süt gidiyoruz ☺️ İnşallah yeter sütünüz ama üzülmeyin hiç sütünü veremeyen anneler var mamada kötü birşey değil 😌4 aylığız hala sağıyorum bir öğün süt bir öğün mama veriyorum geceleri az yiyorlar emziriyorum…Bende 6.aya kadar süt mama gideyim yeterki sütüm kesilmesin diyorum
Perissmom Mrv33 9 aylık, günde iki kere sağıyorum artık. İlk zamanlar mutlaka 3 saatte bir 20’şer dk sağdım iki memeyi de. 4 ay emdi de
Mrv33 simsekmevlude tabiki mama kötü değil emziremediğim için belli bir yerden sonra illaki mamaya başlıcam ama diyorum sütüm varken en azından yetsede 6 ayda olsa verebilsem 😔 sağmak emzirmek gibi olmuyor maaleef😔 Yinede şükrediyorum sütümü alıyor diye benim yerimdede mama veren anne olmak isterdi keşke sağsamda sütüm olsada versem diye hep bir döngü ben emziren anne yerinde olmak isterim bir başkası benim yerimde ama napalım nasip yapacak bişey yok bebeklerimizin karnı doysunda önemli olan o 😑
simsekmevlude Mrv33 kesınlıkle öyle benım bebeklerımde erken dogdugu ıcın daha yenı emıyolar bende hep ilk bastan keske emzırebılseydım belkı mamaya gerek olmazdı dıyorum hep fazlasını ıstıyoruz ıste napalım 🤗 ben solgar ın süt için hapınu kullanıyorum deneyebilir siniz sizde çok artıs olmadı suan ocın ama en azından azalmadı
Mrv33 @MervEslina# MervEslinArden benim oğlum da öle maalesef inşallah sütüm devam ederde gidebildiği yere kadar giderim☹️
Miray899 Canın ikiz bebeğim var mamada veriyorum snnesi sütüde 4 aylıklar hep sağdım çünkü emmiyorlardı. Sütün kesilir emzir diyenlere bakma tabiki öncelik emzirmek ama göğüsünü boşalttıgın sürece yeni süt gelir hiç emzir emzir sütün gelsin diyenleri kafana takma
Mrv33 Miray899 evet bide öyle diyorlar kesilse kesilir zaten sanki biz keyfimizden emzirmiyoruz çok sinir oluyorum duyupta aaaa neden biberonla veriyorsun emzirsene aaaa sanki ben denemdm keyfimden veriyorum 🙄🙄 çok uyuz oluyorum böyle diyen insanlara hiç psikolojilerimizi düşünmeden bir anneye böyle konuşulması çok sinir bozucu😒😒
Esraesrefoglu Benim bebeğim 9 aylık doğduğundan beri sağarak veriyorum hiç mama takviyesi yapmadım hep kendi sütümü aldı, buzluğa bile birsürü süt koydum daha sonra başka bebeğe bağışladım. sağdıkça sütün gelir inan buna.
Esraesrefoglu Mrv33 önceden günde 3 kez sağıyodum ama birkaç aydır günde 2 kez sağıyorum ve hiç azalma olmadı çok şükür sütümde 🧿
Mujdebkrr 2 aylıktan beri sagiyorum canım şuan 5 ay 10 günlük sagiyorum hala inşaallah 1 yaşına kadar sağıp vermek istiyorum bakalım nasıl olacak