Normalde kendime duştan önce bolca bebe yağı ya da losyon sürüp, duştan sonra bişy sürmüyorum. Cildim gayet nemleniyor. Oğlumu da yıkamadan bolca yaglıyorum/ kremliyorum bi iki dk masaj yapar gibi yediriyorum vücuduna, sonra yıkıyorum.. Gayet de nemli ve temiz oluyor. Nedense duştan sonra vücut losyonu, bebek yağı,vs sürmek istemiyorum.. Kendim yıllardır böyle yapıyorum zaten de oğluma da böyle uyguluyorum. Normalde oğluma bübchen/ mustela dönüşümlü kullanıyorum şampuan/losyon/yağ.. Fakat tatilde vs dönem dönem dalin/Johnson’s yağ kullanmışlığım da oldu birkaç kez. Herhangi bişy olmadı çok şükür..