Merhaba anneler kızım henüz 2.5 aylık ve bir hafta sonra makatı olması gereken yerin yukarısında oluştuğu için ameliyat olacak . Ameliyattan sonra kakasını yapacağı için iyileşmesi zaman alacak zor günler bizi bekliyor. Çok endişeliyim canı acırmı korkarmı başarılı geçermi birsuru sorular?? .. Bu durumu yaşayan bilgisi olan varmı..