Kızım 3 ay 8 günlük saçları konusunda sizlere danışmak istiyorum , çok saçı yok az var fakat bebeğin saçının kesilmesi hem sünnet yada ağırlığınca verilmesi lazımmış , birde hijyen açısından da iyiymis bu iki durumdan dolayı babamizda kazitalim diyor , zaten kış malum virusden dolayı evlerdeyiz zaten hem böyleyken de yaza kadar uzamış olur yapıp keşke yapmasaydim ,yada iyiki kazitmişim diyenleriniz varmı ?
Yada nasıl yaptınız sonuçta bebeğin başı bıngıldak sebebi ile hassas yada güzel kuvvetli uzaması için bitkisel hindistan cevizi yağı gibi şeyler kullandınız mı ?