36 günlük bebeğimin burnu akıyor hiriltisi var ateşi yok ama meme içmek istemiyor zorla iciriyorum duş aldırdım geçen gün üsuttu sanırım :(( her taraf hastalık kaynıyor evden çıkarmak istemiyorum hastaneye gidecek kadar kötü olmadı siz naptiniz bebeğiniz soğuk alınca evde yapabileceğim bisey var mı :((