Kızlar eşimde 3gün önce şiddetli ishal karın ağrısı iştahsızlık halsizlik ve üşüme başladı. Biz ateş öksürük vs yok diye üşüttü dedik ama dün aynı belirtiler bende de başladı 2 gün arayla ve şiddetli ishal baş ağrısı halsizlik tenimde acıma hafif sırt bel ağrısı ve aşırı üşümem var. Boğaz ağrım ateşim yok ölçüyorum sürekli. Olabilir mi sizce bu şekilde geçiren oldu mu??