peri_masali Günaydın arkadaşlar 6 aylık bebeğim için doktor ferrozinc-g surup yada newvit damla al dedi demir eksikliği varmış. Aranızda kullanan vardır hangisini alayım sizce?
Happygirl8 peri_masali biz newvit kullanıyoruz bi sıkıntı olmadı 1 buçuk aydır 🙆♀️ama içinde keçiboynuzu olduğu için bazı bebekler kusabiliyomuş 😵
Defnemm22 peri_masali ferrozing kullandım hep, kan değerleri iyi çıktı bıraktık kullanmayı ben memnun kaldım
peri_masali Happygirl8 çok teşekkür ederim zaten bebeğim çok kusuyo newvit denesem mi acaba bilemedim 😁
Happygirl8 peri_masali newvit tadı iğrenç ben bi damla bile içemiyorum ama bebeğim sıkıntı etmiyo 😵 kusuyosa onu da kusabilir diğerini öncelikle deneyin bence 🙆♀️💆♀️
peri_masali Defnemm22 çok teşekkür ederim newvit kusma yaptığı için bende onu alacağım sanırım. Doktorumuz 2 tane önerince karar veremedim 🥰