Nefes Selam kızlar hayırlı cumalar, kızım 3 aylık bir haftadır daha az çiş yapıyor 5 kez bez alıyorum önceleri de 5 6 kez alıyordum ama çok ağır olurdu bezler,şimdi genelde hafif. Gece 4 te ve sabah 7 de emiyor gündüzleri her iki saatte bir emiyor 2,300 doğdu bugün 3.ayımız 5 500 oldu sizce normal mi
Karakiz Nefes bizde oyleyiz 2.400 dogdu suan 3.300 once cok cis yapardi simdi eskisi gibi yapmiyo gunde 6 bez degisiyordm simdi 4 kez degisiyrm
Nefes ebraradnn aksine bizimki meme isteyince, terleyince ve altını çok doldurunca ağlıyor başka zaman hiç ağlayan bir bebek değil çok şükür, bende biraz acemiyim sormak istedim açıkçası. Teşekkür ederim canım