birkizbirerkekannesii kızlar 15 ay önce sezeryan doğum yaptım adetimin süresi çok uzadı bugün 9 gün oldu hala leke geliyo böyle olan varmı doktora gitmem gerekirmi yoksa normalmi 🙄
Unknown birkizbirerkekannesii Bence normal. Adet döngün değişti demek ki. 10 günden sonra devam etseydi belki sıkıntı olabilir diye düşünülürdü.