Glcnckr35 normalde günde 4 5 kez yaptığı olurdu çok.sukur hic problem yasamamistik. Geçen hafta aşısı vardı. Kan damlası başladık. Birde ek gıdaya geçtik. Artık hangisi etkiledi bilmiyorum. Önceki.gun sadece bir kere yaptı sonraki gün de azıcık 1.kere yaptı. Iki.gundur de yapmadi hiç. Gazida çok var. Dün gece hiç uyumadi desem yeridir. Bende bugün ek gida vermiycem biraz dinlensin midesi bağırsakları rahatlasin diye. Damlayi da vermiyorum.