Misssimsek Kızlar kafama takıldı sadece meraktan soruyorum. Doğumdan sonra adet görmeden hamile kalinabilir mi? Bu şekilde hamile kalan yada hamile kalanı duyan var mi?
F-Betul Misssimsek Merhaba, gebelik yumurtlama ile alakalı olduğu için adet görmeden hamile kalınabilir. Şöyle ki bir kadın o ay yumurtlama yaşamıştır ama yumurta döllendiği için adet olamadan hamile kalmış olabilir. Komşum o şekilde hamile kaldı.
Sarisin Misssimsek Kuzenim kaldı adet olmuyorum nasılsa diye test bile yapmamış bi gidiyo ki bebek 8 haftalık 😄 üstelik korunarak 🙈
bgmarik Misssimsek doğum yapalı neredeyse 7 ay olacak ben adet olmadım.Ama doktorum bu hamile kalmayacağın anlamına gelmiyor korunmaya devam dedi.
Melekler BEn burda bi postta okumuştum 6. Ay da hamilr kalmıştı adet sancısı agrısı sanmıştım meğer bebekmiş yazmıştı🙂 Olabilir bence de yumurtalıklar çalışıyor sonuçta
Misssimsek Sarisin ay maşallah ya. Böyle korunarak hamile kalanlara hayretle bakıyorum. Ben korunmadim 6 senede anca yapabildim 😂😂
Sarisin Misssimsek Benim de en büyük korkumdu, 1.5 yık spiral+ek yöntemler+sınırsız dua ile her ay acaba hamile miyim korkusu yaşıyordum 😄 Sonra çıkarttırdım korunmadık bu sefer de bebek olmadı vazgeçtim şu an 😄
Hira_lina13 Misssimsek emin ol iyi bence ben korundugum halde 3. Cocuga hamileyim tek basima bakiyorum 2 si 1.5 yasinda halimi sen dusun keske ben de senin gibi olabilseydim ceket atsan hamile kaliyor dedikleri tam olarak benim heralde
Misssimsek bgmarik istiyoruz aslında ama bu kadar erken mi bilmiyorum. Allah’a emanet olmazsa uzulmem olursa sevinirim 😊
2papatya Sarisin +sınırsız dua 😂 Bizimde tüp bebekle ikizlerimiz oldu şimdi korunuyoruz ama korkmuyor değilim ya olursa diye çünkü ikizler biraz cadı çıktı ve küçükler önceden olmuyor diye düşünürdüm şimdi ya olursa diye insanoğlu işte 🤷🏻♀️
Misssimsek 2papatya benim oğlum da tup bebek. Ben şansa bıraktım korunmuyorum. Teyze kızım ikiz tup bebek kızlardan sonra nasıl.olsa olmuyor diye onlar 1 yaşına girmeden hamile kaldı 😊 şimdi.ucuz gibiler 😍